четверг, 28 апреля 2011 г.

İctimai yerlərdə mütaliə etmək diqqəti cəlb etmək üçündür yoxsa maariflənmək üçün

28 aprel 2011-ci il tarixdə Şirvan İcma Məlumat mərkəzində İctimai yerlərdə mütaliə etmək diqqəti cəlb etmək üçündür yoxsa maariflənmək üçün mövzusuna həsr olunmuş meydan tədbiri keçirilmişdir. Meydan tədbirində əsasən gənclər olmaqla 43 nəfər iştirak edirdi. İştirakçılar çox olduğu üçün meydan tədbiri mərkəzi kitabxananın oxu zalında keçirildi.

Tədbirdə iştirak edən Mərkəzi kitabxananın direktoru gəncləri salamlayaraq dedi ki, gənclər bizim  gələcəyimizdir. Onların savadlı olması , mütaliə etməyə maraqlı olması gələcəyimizin daha parlaq olmasına, ölkəmizi layiqincə təmsil etməyə yardımçı olmağa kömək edəcəkdir.

Mərkəzi kitabxananın xidmət şöbəsini müdiri Əlimusəviyu Firuzə tədbir iştirakçılarından mütaliə ilə nə dərəcədə maraqlandıqlarını sorgu vasitəsi ilə öyrəndi

14 sayli məktəbin ədəbiyyat müəlliməsi Vəzifə Əliyeva isə  hansı kitablar gəncləri cəlb etdiyini, son zamanlar hansı janrda kitablar oxuduqlarını  soruşdu

Gənclərin əksəriyyəti kitab oxuduqlarını qeyd etdilər.
Bir çox gənclər isə kitabları internet vasitəsi ilə oxuduqlarını qeyd etdilər.
Şirvan Dövlət İqtisadiyyat Humanitar collecin ingilis dili fakultəsinin tələbəsi Bahar Əliyeva dedi ki, Mən mütaliə etməyi sevirəm bəzən ele olur ki parkda oturub mütaliə edirəm. Amma kənardan baxanlar , hətta məni tanıyanlar ele düşünürlər ki, mən özümə diqqəti cəlb etmək üçün parkda əyləşib kitab oxuyuram. Mənə ele gəlir ki, bu problemlə ele mütaliə etməyi sevən oğlanlarda da rastlaşırlar. Mən heç bilmirəm ki özümü mütaliə edəndə neçə rahat hiss edim.

Şirvan Şəhər Xalq Teatrının aktyoru Elşən Məmmədov. Mən bədii qiraəti çox sevirəm . Xoşladığım şerləri qiraət etmək üçün əzbərləməliyəm. Odur ki, yanımda həmişə kitab olur. Mən də Baharın rastlaşdığı problemlə rastlaşıram bəzən rahat oturub əzbərləyə bilmirəm hətta keçən oğlanlar belə xoşa gəlməz sözlər deyirlər. Mən başa düşmürəm parkda yüksəkdən danışmaq olar, layiqsiz hərəkət etmək olar kitab oxumaq olmaz
Gənclər sogulara cavab verdilər

Комментариев нет:

Отправить комментарий